Training in de schijnwerper

Elke maand zetten we een cursus of training in de schijnwerpers, deze maand de Communicatietraining

 

Wat betekend goede  communicatie voor uw bedrijf?
Communicatie is  het belangrijkste smeermiddel tussen mensen. Zowel intern als extern dus zowel tussen alle medewerkers als met uw klanten.  U wilt immers als een degelijk en betrouwbaar bedrijf er uit springen. U hoort het uw klanten al zeggen op een verjaardag: je moet dát bedrijf eens bellen, zulke nette mensen!

Maar hoe krijgt u dat nou voor elkaar, en waar ligt dat precies aan?
Communicatie is meer dan praten met de klant en daarin netjes en aardig zijn. Het  moet ook stroken met uw uitstraling en gedrag als bedrijf. Dat is wat uw klant opvalt, en daarom voor ú als bedrijf valt. Communiceren is meer dan woorden voort brengen. Communiceren is vooral begrijpen hoe u over komt bij uw gesprekspartner. Dus u moet uw gesprekspartner kennen en kunnen doorgronden. Voor een gemakkelijke communicatie kan dit al binnen een twintig seconden, ja u leest het goed. Binnen twintig seconden uw gesprekspartner kennen? Niet kennen maar wel in kunnen schatten hoe uw communicatie over komt en waar u zich op moet focussen. Daar gaat het om, welke speerpunten ga ik gebruiken zodat mijn boodschap over komt.

Maar wat kan mij dit nou extra opleveren?
Die vraag brand op uw lippen. Tijdens de communicatietraining leren we u niet alleen naar uzelf kijken, maar geven u ook de handige ‘tools’ mee om op een natuurlijke wijze uw klant te overtuigen. U leert bij bestaande klanten klussen op te sporen. Deze hoeft u namelijk geen klant meer te maken! Haal meer werk binnen door de juiste manier van communiceren zowel bij bestaande als bij nieuwe klanten. Wat wilt u nog meer?

Met de juiste smeermiddelen loopt iedere motor goed!

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *